4 Ocak 2013 Cuma

e vitamini 03 ocak playlist

Linda Perry - Knock Me Out (featuring Grace Slick)
Placebo - In The Cold Light Of The Morning
Kent - Glider
---------- Eksen - Gece Jingle - 1 ----------
Jeff Buckley - Bagdad Café
Elbow - Fugitive Motel
---------- Eksen - Gece Jingle - 6 ----------
Ed Harcourt - I Am The Drug
Gloss - Requiem
---------- Eksen - Gece Jingle - 2 ----------
Mark Lanegan - Kimiko's Dream House
Bright Eyes - Haligh, Haligh, A Lie, Haligh
---------- Eksen - Gece Jingle - 7 ----------
Leonard Cohen - Paper Thin Hotel
Pulp - A Little Soul
Suede - This Time

2 yorum:

  1. itiraf ediyorum elbow dan sıkıldım.. başta müzikleri beni çekiyordu.sizden duydum ilk grubu zaten(minnettarım..) .belkide stadyum rock'ı yapan hergrubun bırakabileceği bir etkiydi bu.. asleep in the back albümünü de çok seviyorum. leaders of the free world'ü aldım sonra kapaklarından hoşlandıklarımı deniyorum öyle.. salim kafayla düşününce iyi değil bu diyorum albüm için. umarım tövbeler ettirirler bana..

    YanıtlaSil
  2. Kişisel beğeni sonuçta, kimseye hesap vermek durumunda değilsin :)

    YanıtlaSil